اظهارات متناقض وزیر در باره مخابرات
| محمود واعظی امروز در حاشیه افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ در پاسخ به خبرنگاران درباره فسخ معامله فروش مخابرات گفت: موضوع مربوط به مساله مالی بین مخابرات و سازمان خصوصی سازی بوده است، اینکه کنسرسیوم خریدار سهام مخابرات، اقساط را پرداخت نکرده و سازمان خصوصی سازی بر مبنای مفاد قرارداد نسبت به فسخ آن اقدام کرده است. وی با تکذیب خبرهایی مبنی بر پیشنهاد دولت برای بازپسگیری مخابرات، اظهار کرد: من همیشه گفته ام که به دنبال بازپس گیری و بازگرداندن مخابرات به بدنه دولت نیستیم.وي توضيح نداد اگر واگذاري اين شركت فسخ و باطل شده است، معناي حقوقي «عدم بازپس گيري سهام» آن از سهامدار كنوني مخابرات چيست! |