«فیتیله‌ای‌ها» داور شدند

Posted by

«فیتیله‌ای‌ها» داور شدند
علی فروتن گفت: قرار است به زودی برنامه «بهترین شو» را برای شبکه دو تولید کنیم و در این برنامه به استعدادیابی بچه‌ها بپردازیم.

«فیتیله‌ای‌ها» داور شدند